Mamy przyjemność poinformować, że w trosce o poprawę jakości naszych usług i wygodę naszych klientów, wprowadzamy szereg innowacyjnych zmian, które pozwolą unowocześnić i usprawnić naszą współpracę. Są to między innymi:
- Nowy system internetowej wymiany dokumentów. To innowacyjne rozwiązanie pozwala na łatwe wystawianie faktur sprzedażowych oraz na ich szybkie i wygodne przesyłanie do naszego biura. W tym modelu biuro rachunkowe wspiera procesy biznesowe w przedsiębiorstwie klienta, poprzez udostępnienie aplikacji Comarch ERP XT. Dzięki tej aplikacji dokumenty sprzedażowe za pomocą jednego kliknięcia zostaną bezpiecznie przekazane księgowemu – proces przekazywania dokumentów znacząco się skraca. Dzięki naszemu systemowi, klient ma możliwość przesyłania dokumentów drogą elektroniczną do naszego biura, bez konieczności dostarczania ich fizycznie. Jest to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców szanujących swój czas i dbających o rozwój biznesu. Korzyści płynące z wdrożenia systemu:– pewność, że wszystkie dokumenty dotrą bezpiecznie do Twojego księgowego,– oszczędność czasu,– biuro nie będzie musiało ręcznie wprowadzać dokumentów do systemu – ryzyko popełnienia błędu zostanie wyeliminowane– nasz klient zyska profesjonalny, ale prosty w obsłudze program do prowadzenia firmy
- Comarch HRM. Jest to narzędzie wspierające miękki HR, z którego można korzystać z poziomu przeglądarki internetowej lub aplikacji mobilnej. Comarch HRM to osobisty pulpit każdego pracownika, z poziomu którego może zarządzać swoimi nieobecnościami, urlopami, delegacjami. Aplikacja wspiera również procesy związane z planowaniem pracy pracowników, a także daje możliwość prowadzenia procesów związanych z rozwojem zawodowym pracownika.W pełni zintegrowany z modułami kadrowo-płacowymi wszystkich systemów Comarch ERP program pozwoli naszym klientom m.in. na skuteczne zarządzanie czasem i planem pracy, kwalifikacjami pracowników, urlopami, nieobecnościami i delegacjami oraz na prowadzenie elastycznego systemu oceny pracowników.
5/5 - (97 votes)